Genymotion Unable to load Virtualbox Engine Hatası [Arch]

Merhaba arkadaşlar,

Bu yazıda size bundan yaklaşık 2-3 ay önce karşılaştığım bir hatanın çözümünü anlatmaya çalışacam.Aslında yazıyı şimdi yazma sebebim, Arch'a her update geldiğinde aynı sorunun kendini tekrarlaması.Harbi harbi kısır döngüye girmiş durumda sorun.İlk karşılaştığım da bayağı zor olmuştu çözümünü bulmak ama yavaş yavaş insan alışıyor ...

Arch Grub Kurulumu ve Overlay Hatası

Merhaba Arkadaşlar,

Daha önce burada(Grub Rescue Hatası ve Çözümü) ile ilgili paylaştığım yazının sonrasında bu yazıyı da yazma gereği duydum.İsterseniz hiç o hatayı düzeltmeye çalışmadan direk Grub kurulumuda yapabilirsiniz sıfırdan ya da Grub konusunda yaşadığınız bir problemden dolayı yeniden kurma gereği duyabilirsiniz.Bu işlemi nasıl yapacağız peki?

Öncelikle ...

Grub Rescue Hatası ve Çözümü

Merhaba arkadaşlar, Sürekli ve sürekli sorunlarla uğraşan bir insan olarak yeni bir sorun ve bunun çözümü ile tekrar bir blog yazısı yazıyorum.

Uzun bir süredir(yaklaşık 4 yıl) linux kullanıcısıyım.Ama ne olursa olsun Windows'tan vazgeçemediğim de bir doğrudur.Yeri geldiğinde tasarım için Photoshop gerekince, yeri geldiğinde de Android ...

PyQT Fonksiyon Yazmak ve Çağırmak (QT - 3)

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır(yaklaşık 1,5 ay) yeni yazı yazmıyordum.Yer yer okul yer yer de diğer işlerimden pek bi fırsat bulup kafayı toplayamadım bir türlü.Bu yazımız da yarım bıraktığım PyQT serisine devam edecez.Daha önce buradaki yazıda QT Designer kullanımını ve bu designer'ın bize verdiği hazır ...

Arch Üzerine Apache, MySQL, PHP Kurulumu

Merhaba Arkadaşlar,

Bu yazıda size Arch tabanlı Linux dağıtımlarına localhost kurmayı göstericem.Ubuntu'ya göre biraz daha karmaşık ve kasvetli bir iş.En basit şekilde sizlere açıklamalarıyla birlikte anlatmaya çalışıcam.

Öncelikle pacman'i update'lemenizi önereyim;

sudo pacman -Syu

Apache Kurulumu

Ardından, ilk olarak Apache'yi kuruyoruz.
sudo pacman -S ...